Troid eksikliği bebepin zeka gelişimi için çok önemli.
Ayrıca düşüpe sebep olur
İlk gebe kalındığında ilaca başlatıp bebepim ve senin ihtiyacını eut… denilen bir ilaç ile sağlıyorlar
endokrin en doğru rakamı ve takip ile tanıyı koyar
arada kontollere sağlık ocağıba gidip kan verip endokrin doktoruna gösterebilirsin
bwnim ilkin de tsh 16 lardqydı geç farkettik bebişi kaybettim
Bu gebelik öncesi önlem altına alınmıştı şuan bile endokrine gidip her ay kan veriyorum
bebek büyüdükçe troid ihtiyacı yükseliyor
ve ilaç değerini yükseltmeleri gerekebilir
sağlıkla gelsin inşallah 💕