Lansinoh elektrik li kullandım 2 sene önce kızımda gayette memnundum şagis şeklinden ama malesef o kadar aparatlari varki çıkar yıka işkence gibi günde kackere yikiyordum. Şimdi mochi aldım bende geldide inşallah önümüzdeki ay kullanmakta nasip olucak 😊♥️