Sahinftma Yarın ikizlerime kavuşucam inşallah 37+1de olacak dualarınızı bekliyorum ve sezeryanda tecrübeli annelerden son önerileri bekliyorum 💕💕
Selinbugra Sahinftma spinal olmanı tavsiye ederim ☺️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Selinbugra Sahinftma doğumdan sonra koyu bi kahve içmeni tavsiye ederim o da narkozun etkisini alıypr ve baş boyun ağrılarını durduruyor ☺️
TwinsmomDA Sahinftma ay hadi insallah sağ Salim kucağına alırsın. İkiz göbeği dikiş üstüne düşecek orayı terletmemeye bak.
Momnurse Sahinftma Allah yardımcın olsun sağ salim kavuşursun ikizlerine tecrübelerini bizimle paylaşmayı unutma 😇
Sahinftma TwinsmomDA göbeğimin o kadar sarkacağını hiç düşünmemiştim 🙈 dikkat edicem çok teşekkürler, 😊