Nevink hamileliği sporcu sütyenleriyle geçirdim ben de sarkarsa sarksın dedim açıkçası:) şimdi emzirme döneminde meme uçları zaten hassas oluyor ilk zamanlar kıyafet dahi değince canım acıyordu, bide o sıkı telli sütyenler düşünemiyorum. Emzirme sütyeni yumuşacık çok rahat Yıkamasında sıkıntı yok hayat kurtarıcı oldu benim için..