Merhaba, Erkek bebeğime H&M’den çok beğenerek bir sürü yenidoğan kıyafeti aldım. Genelde en küçük bedenlerinden sipariş verdim ama gözüme çok küçük görünüyor. Değiştirmeli miyim sizce? Şu an 20. haftamızdayız. Biraz daha bekleyip boyuna kilosuna göre mi almalıyım? Çok aceleci davrandım sanırım ama dayamadım ki ☺️