Selam kızlar bu ikinci gebeligim geceden beri suyum azar azar geldi sabah ezanindan sonra da ağrım başladı hastaneye geldik şuan 3 cm acilmam varmış doktor biraz bekleyelim sonra olmazsa suni sancı veririz dedi inşallah bugün dogumjm olur oğlum da 2.5 yaşında evde şuanda onu birakip gelmek en zoruydu galiba ☹️