Kızlar ya hem hamileyim hem sınava hazırlanıyorum kusmalarım devam ediyor. Ne hamileliğimi yaşayabiliyorum ne evliliğimden tat alabiliyorum. Mutsuz değilim ama düşündüğüm; ev var,eş var, çocuk var ve bir de sınav var😪 aranızda benim gibi olanınız var mı?😖 Hamilelik hep sıkıntılı mı geçer ya. Ben böyle geçmez diye hem kariyer hem çocuk yaparım demiştim🙊 Şuan çokkk zorlanıyorum ve hiçbir şeyi tam yaşayamıyorum. Napacagım ben ya😖😭