Mertarasinannesii Merhabalar ilk gebeliğim kimyasal gebelikti daha önce Gaziantep’te yaşıyordum şimdi İzmir’de oradaki doktor bana tedbir amaçlı oksopar ve ecopirin verdi benim gibi kullanan varsa kaçıncı haftada bıraktı veya kullanmaya devam ediyor ???
Erken Mertarasinannesii ecopirini 32 de kes dedi. Oksapar ise doğuma kadar devam. Doğumdan sonra da 1 aya kadar olabilir onu doktor belirliyor
Mertarasinannesii Bana da doğuma kadar oksopar ecopirin 36.Haftada bırakabilirsin dedi acaba bir zararı oluyor mu