Siem24 24.haftam değil de 22.haftada hareketi azaldı diye acile gitmiştim. ama bebek iyiydi. sonra yine 27+0 olduk 3 gün az hissettim diye gitmiştim yine bişey çıkmadı. yani 29-30 haftaya kadar düzensiz oluyor dediler ve dedikleri gibi de çıktı. 😄😄 yani az da olsa hissediyorsanız sorun yok. zaten günleri günlerine uymuyor. ama hiç ama hiç hissedilmezse tedbir almak gerek.