Kızlar 23 haftalığım oturduğum yerde nefes alamıyorum yatıyorum nefes alamıyorum çok halsizim heryerin ağrıyor az bisey yapsam hemen yoruluyorum nefesim kesiliyor ilk zamanlarda nefes darlığı vardı ama çok şiddetlendi artık hamilelikte normal mi böyle bisey yaşayan varmı