Lamia65 Merhaba Hamişler. 16+5 haftalik hamileyim.Nefes darligi çekiyorum.Nefesim kesiliyor.Benim gibi olan var mı?
serpil8 Lamia65 30haftalık hamileyim bende de 2 aydın var maalesef. Kansızlık şeker çıktı onlarda tetikliyormuş bi kan değerlerine baktır istersen canım.
Lamia65 Yarim_Kilo_Kiyma Bende uyudugum zaman yok hareket edince oluyor.Bi kaç gün önce böyle diyildi