Herkese merhabalar güzel anneler 💓 Hamileliğimin 5. Haftasında katılmıştım buraya bütün günüm bu forumda geçerdi ama zaman asla geçmezdi doktora git kese göründü mü iki hafta sonra nidana git kalp atışı var mı derken saatler günler geçmezdi ama geçiyor ve geçecek siz bile inanamayacaksınız . Ve 7. Haftada gelen o mide bulantıları aman allahım hayatımda öyle bısey yaşamadım uykumdan kusarak kalkıyordum o derece 3,5 ay boyunca gergin serum hergun hastahane zira bi yudum su bile içemiyordum birde hazırana denk gelmişti hava 50 derece mutfağın yanından geçmeyi bırakın evime giremiyordum allahım oda hiç geçmeyecek gibiydi 4. Ayda hersey bitti ve insana bi enerji patlaması geliyor inanamıyorsunuz yani bende öyle oldu 60 ile hamile kalmıştım 4 aya kadar 55 e düştüm ama 4. Aydan 9 . Aya kadar 23 kilo aldım 🥴😄doktorumu bulana kadar 3 doktor değiştirdim nihayet buldum sonunda gel git gel git 38. Haftaya geldik çatı muanem oldu ve bebeğim çok yukarıdaydı istersen bekleyebiliriz ama sonu sezeyan olabılır dedi ben okadar çok normal doğum istiyordum ki sonra bir anda tamam gün belirleyelim dedim çünkü bütün hazırlıklar bitmiş içinde oynaşan hiç görmeden asık olduğun içini ısıtan o miniğe biran önce kavuşmayı istiyorsun hatta uygulamaya göre 7 Mart gösteriyordu biz 28 şubata gün aldık 28 Şubat günü sabah uyanıp arkadaşımı kayınvalidemi alıp hastahaneye gittik ailem başka şehirde sabah yatışım yapıldı serum takıldı sonra önlük giydirdiler lavman yapacaklardı ben sabah tuvaletimi yaptığımı söyleyince yapmadılar beklemeye başladık odayı süsledik 11 de geldiler beni aldılar eşimde indi beni uyusturup onu alacaklardı bir kere yaptılar uyuşmadım 😄 ikinciye yaptılar uyuştum ama bende bir panik bi stres midem bulanıyor kalbım ağzımda bağırıyorum çok kötüyüm diye sonra bi anda eşim geldi o an okadar sakinleştim ki sonra bi ağlama sesi aman allahım ben ağlayamadım bile sudan çıkmış balık gibiyim muhtemelen bebek çıkar çıkmaz bana sakinleştirici yaptılar Leyla gibiydim sonra bebekle eşim yukarı çıktı doktorum bana iyimisin vs sorarken işlem bitti ameliyathane de başımda bi hemşireyle kaldım bekliyoruz bekliyoruz gitmiyoruz neden gitmiyoruz dedim sedye bekliyorlarmış saati sordum 12:15 dedi iki kere uyusturulunca bi de bekleyince 1 saat 15 dak kalmış oldum orda kapıdan bi çıktık eşim bekliyor bebeği yukarı annemize bırakıp benim yanıma inmiş kızlar okadar güzel bi duyguki onu orda tekrar beklerken görmek çok rahat bi sezeyan geçirdim lakin basımı aşırı sağ sola oynatıp panik yaptığımdan bende 2 gün sonra bas agrısı başladı ama nasıl agrı oturamıyorsun hiç bişey yiyip içemiyordum 4 gün sonra bebeği kontrole götürünce doktorumu aradım hemen odama gel dedi gittim ve beni anestezimi yapan doktora yolladı asistanıyla beni tekrar yatırıp 3 tüp serum verdiler 1 hafta hiç oturmayacaksın bol sıvı hep yatacaksın dediler . Neyse sütüm hemen geldi çok şükür ama yine de bebek ememdigi için mama aldırdılar mama verdik çay kaşığı ile ben yanıma alt üst pijama gecelik koymuştum ama sadece geceliği giydim birde çorap ben aksıne aşırı terledim herkes çok üşüyosun yazıyo ama öyle olmadı saat 7 oldu ihlamur ve büskivi getirdiler yedim yürümeye kaldırıyorlardı eşime ıslak mendille vücudumu sıldırıp çünkü tentirtiyot oluyor depentimi giydim aman çok rahat eve geldim bi paket daha aldırdım onu ilk yürümeden sonra hemen değiştirdim baya kanama geldi çünkü benden sonra saat başı kalkıp yürüdük acıyor ama yürüdükçe o acı okadar tatlı geliyor ki rahatlıyorsunuz bol bol yürüyün kahve için yanınıza terlik alın rahat olsun . Şuna 3 aylık olduk çok şükür sormak istediğiniz olursa cevaplarım çok uzun oldu daha da yazıp sıkmak istemiyorum Sevgiler 🙏🏻