Gd1992 Dun doktora gttim 11+4 haftalık hamıleyım cinsıyet tahmınınde bulundu cıkıntı var dedi pipisini goruyor musunuz dedi haftaya daha net soylerım dedi . Nekadar dogruluk payı var bilmıyorum 😊
musti28 Gd1992 ahhh o çıkıntılar 😂ben haftalarca bizim ufaklığı bekledim teyzesi dönüpte göstermedi çıkıntı çoğu zaman göbek kordonu da olabiliyor ☺️ Bizim çıkıntı gerçekmiş biraz geç oldu ama ☺️Sağlıkla kucağına al canım erkek kız hayırlısı olsun
Gd1992 İnsallah cnmm. İlk hamilelıgım hangısı olursa yeterki saglıklı olsun ama haftaya net soylerım deyınce bende bilemedım 😊