Kızlar bişey sorucam dün akşam ve bugün bebegimin hareketlerini hissetmeyince acilden gittim cok şükür kalp atısında fln bisey yok harekette etmeye basladı fakat ultrason muayenesinde karın bölgesi 29 haftalık göründü takip etmemiz lazım eger ilerleme kaydetmezse erken doğum olur dediler böyle bişey yasayan var mı cok korkuyorum ilk gebeliğim