doğum anı acı yok ama bn biraz panikledim çekişmeleri hissesiyirsunuz ama canınız yanmiyir 5 dk icerisinde doğdu doktorum baslayinca soylerim panpumn ypiyorum dedi bir baktm ağlıyor dikis ani da oyle acı yok uyuşma geçtikçe canınız yanıyor ama oyle dayanmayvak gibi değil agri kesici yapılıyor zaten ilk kalkış zor cok aciyor yurudukce sciliyorsunuz ama