ygmrsmr Merhabalar 14+1 olduk ve bugün doktor randevum var ne zaman cinsiyet belli oldu sizlerde çok heyecanlıyım yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
Kozaannesi ygmrsmr Merhaba🤗 Benim 12.haftamda tahmin edilmişti ama net değildi tabii.. 17.haftamda netleşti 🥰
Wonderanne ygmrsmr 16da %80 kız dedi 17de tekrar gittim kız dedi 20de detaylı ultrasonda doktor kendiliğinden baktı başka doktordu çünkü o da kız dedi muhtemelen gösterirse 16da ogrenirsin
Fatma93 ygmrsmr suan daha cok erken bence bana 13 haftalikken erkek dediler dun 22hafta +5 ken kiz oldugunu ogrendim
Ozdmrkbraa Kozaannesi benim bi arkadaşım 12.haftası bile dolmamıştı öğrendiğin de doktorun dediği gibi çıktı benim de normal de kontrolüm 11.hafta da ama ben 12.hafta da gitmek istiyorum belki cinsiyet hakkında bişey söyler diye 🤭
Gd1992 Bende 11+4te gttık dun yani doktor net dgl cıkıntı goruyorum pipiye benzıyor dedi ama haftaya net soylerım dedi bakalım nekadar dogru cıkcak bılmıyorum 😊
Smgyy Bende 12 haftalıgım kızlar doktor erken haftaya dedi aranızda cinsiyet resminden anlayan var mı acaba
Beneklikedi 8.haftada kan tahlili ile öğrenen var. Ben yaptırmadım. Ama benim ki ultrasonda 12.haftada belli oldu. Değişmedi:) biraz dr a ve kullandığı alete bağlı diye düşünüyorum.. değişme durumunu.
Lidyaa33 Canım bana 12. Haftamda kıza benziyor ama kesin konuşmayayım demişti. Sonra 17. Haftamda kız demişti yine. Yani pozisyona göre herhalde bilebiliyorlar bazen 12. Haftada da. İnşallah öyle olur sizinde 🙂 Ozdmrkbraa ygmrsmr
Lidyaa33 Ozdmrkbraa Allah bağışlasın öğrenirsin inşallah en yakın zamanda, insan meraktan çatlıyor çünkü 😍
Tgbakml 12.haftamda erkeğe benziyor demişti 16.haftada kesinleşti erkek olacak inşallah bebişim🙋🏼♀️💃
Lidyaa33 Ozdmrkbraa onu bende yaşıyordum, gerçi hala yaşıyorum, doğana kadar böyle devam ediyor sanırım 🥰 çok merak ediyoruz ya ondan sanırım. Ben hep kız görüyordum ama kız istediğimden diye düşünüyordum. Sen ne görüyorsun 🙂