omeragah canım böyle şeyleri dikkatte al derim ben Bebek hareketlerini hissetmiyordum sonra az az hissettim doktora gittim bebeğin kalp atışları yoktu gittiğimizde Doğuma aldılar beni 10 dk içinde ve bebeğim hayata tutundu doktor bile şaşırdı bebeğimin iyi olmasına ihmal etmemek lazım korkutmak için söylemiyorum