Kızlar cuma günü rahim flmi cektrdm. Film sırasnda cok agrı cektim. Daha snrasnda doktor agrı kesici igne yapdgı icin ayaga kalkdm yürüdüm. Aksamında iğnenin etkisi gectgnde felaket bir agrı basladı gece yarısına kadar sancm keskmedi. Acillerde sabahlafm. Hala karnm hassas sanki sis. Tüplerden birisi hemen acıkdı. Digeri ise biraz gec acıldı. Sizlere sorum su; acaba Tüpler tıkalıydıda acıldı dyrmi böyle sancı cekdm. İkincisi ise vucudumdan ilaçları ve radyasyonu atmak icin bol su iciyorm ayran ve yogurt tüketiyorum baska ne yapablirim? Ücüncüsü ise verdigi antibiyotik 5 gnlük bitirmelimiyim hepsini ya bu ay hamile kalırsam diye süpheliyim icip içmemekde smdiden tesekkürler herkese