Aranızda bu durumu yaşıyan var mı? 37+0′ız. Göbeğimin çatlak yerlerinde sivilceler çıktı. Aşırı kaşıntı var. Çatlaklardan kaynaklandığını düşünmüyorum çünkü sivilce çıkmadn önce kaşıntım yoktu. Araştırdım biraz, gebelik kolestazı diye bir karaciğer rahatsızlığı oluyormuş. Başından geçen var mı?