Hamileligimi isteyerek kaldım biraz geç tuttu 1 sene boyu ha bugun haa yarin diye diye tutacak diye 🤭taaa o zamanlardan belliymis nazlı olacağı 2 senelik evliyim 1. Evlilik yıldönümünde hamile kaldigimi öğrendim ilk tabi bi hevesler bi hevesler besigi 2. Ayimizda aldık cinsiyeti öğrendik (kiz) kıyafetler alındı sonra etrafın lafiyla acaba dedik ( sizinki erkek bebek olacak ) ama umudumuzu kaybetmedik kıza alıştırdık 3 ay boyu sadece çubuk kraker ve süt içtim tabi içip yemek denirse 🤔🤢🤮 Neyse fazla uzatmadan geldi 38. Hafta aha bugün yarın diye diye 40+6 yi bulduk 39. Haftada nst de sanci cikiyo bnde bisey yok yatış denildi kabul etmedim 2 güne bi nst ye baglandım sancılar yoğun ben de tik yok bayramdan sonra tekrar kontrolüm var kesin gel denildi dedim aha ya suni ya sezeryan 🤣 tabi kendimi de hep motive ettim öyle de ben böyle de ben dogurcam herşeye kabuldum bayramın ilk günü bi sanci girdi ddim bu sefer bizim kız geliyo tabi sanci düzensiz 🙄 bayramın ikinci günü ddim kontrole gidicem acilden giriş yaptık belimde ağrı var diye yatış yapmazlar mi 2 cm açıkla 🙄😑 ogün hastanede yattım 3.gün hastanede yattım virüsten dolayı refakatçi yok kimsen yok habire doktor hemşire geliyo uyku yok tabi bn bunaldim eşimi aradım ağlamaya başladım çok bunaldim çok sıkıldım diye dermanim kalmadı nasıl ikincam diye düşünürken oligosen (bebeğin su azlığından ) sezeryan denildi boy 150 bebek 4.100diye açıklığı kabul etmediler halbuki 4 cm açıklık olmuştu kendi açılmamla 😁😏 ha şimdi aha sen diye diye bayramın son günü gece 11 de sezeryan a alındım beni bi ağlama tuttu kapıda bekleyenim annem bacim kocam ama yanımda kimsem yok diye diye gittim beni bi korku sardı zangır zangır titreme ilk ya bilmiyom tabi kurbanlık koyun gibi yapılacak yapıldı edildi hiçbirşeyi hissetmedim en kötü an bebek çıktığı an candan ercetinin annem şarkısı oldu ağlaya ağlaya bebegimin sesiyle anneliği bende tattım meğer Zamanın da annemin değerini hiç bilememişim ne hallerle doğurmuş beni kızım giyindi kuşandı geldi öptüm sonra bi mide bulantısı bi üşütme en kötüsü hisssetmiyosun ama karina kum torbasıyla karnına bastırma olayı oldu yürürken pek zorlanmadım 2 gündür hastanedeyim aha bugün çıkışım olcak kızlar sabahın 05.36sindan kızımla selamlar 😘❤ Hayat ne planlatiyo Rabbim ne veriyo
9ay boyu normal dediler bi anda sezeryan a alındım korkulacak gibide değilmiş bu sezeryan