nazeninhanim gamze1761 ben hatta kramp gibi bir korkunç sancı oldu, bayağı bir korktum ama kendimi kastığımdan oldu :) hapşırmak ve öksürük bebeğe zarar veren şeyler değilmiş ben bebeğe birşey oluyor sandım ilk gebeliğim çok az biliyorum
Merve1192 gamze1761 ben de aynıyım canım ve korkuyorum hatta hapsirincs falan bir anda cizz ediyor bebisin olduğu yer düşecek falan diye ödüm kopuyor
DilekBodurr gamze1761 bu gerilen kaslardan kaynaklı olur bacağınızı kendinize doğru çekin genelde ayaklarınız uzatıldığında yaşanıyor
gamze1761 Mmrv00 evet yataktayken felaket aci hissediyorum. Normalde bacaklarimi ya kkarnima çekiyorum yada egiiliuorum .
Hyry97 Bence hapsırmamaya çalışın yatarken hapsrdnçm 12. Haftada kanama oldu ön duvar da yırtlma olms normalde zararı yok hapsurugun ama dikkat etmek lazm o gnden beri tutuyorm kabus gibi