Kızlar merhaba. Oğlum doğalı iki gün oldu ancak bugün yazabildim.
40+3 te bir tosun sahibi oldum. Eşimin görevi nedeniyle Nusaybin’de yaşıyoruz. Ben sağlık imkanlarını yeterli bulmayıp Ankara’ya geldim doğum için. Benim bebeğime ilk gün itibaren hep iki üç hafta ileri olduğunu söylemişlerdi. Burada da durum değişmedi. Fakat yine de ısrarla normal doğum dediler.
daha sonra evde sancılarım gelmeye başladı. Bekledim ama. Gidip geri dönmemek adına. Dayanılmaz hale gelince ambulans aradık sokağa çıkma yasağından ötürü. Hastaneye gittiğimde beş doğumhaneye girdiğimde 8 cm açıklık olmuştu.
bebeği ultrasonla kontrol ettiler. Üç ayrı doktor birbirini çağırdı el birliğiyle normal doğum ya yapar ya falan gibi bir karar verip suyumu patlatıp beni sancıya aldılar. (3500 diyorlar bebeğe) Saatlerce öldüm desem yeridir o sancıları çekerken. Yedi saat sonunda her türlü ıkınma gelen her doktor ve asistanı tarafından ellenip uğraşıldıktan ve hatta hatta oğlumun kafasını çıkardıkları halde normal doğum olamayacağını acil Sezeryan olmam gerektiğine karar verdiler. Hazırlayıp sezeryana götürdüler. Bu arada eşime aslında normal olurdu ama Kübra ıkınmayı bıraktı istese yapar gibi gibi şeyler söylemişler. Her neyse sezeryana aldılar benek bir doğdu 4320. Dalga geçer gibi bana zaten bunu asla doğuramazmışsın doğursan Rahmi parçalardı diyorlar.
yanisi kızlar hem normal hem Sezeryan doğum yaptım. Rabbim tecrübesiz doktorlara kimseyi düşürmesin. Şuan hem rahimde hem karnımda dikişlerle ne yatabilen ne oturabilen ne yürüyebilen yarı ölü şekilde geziyorum. Dualarınızı eksik etmeyin. Ve her şeye rağmen çok şükür bebeğim sağlıklı. Bu da bana yetiyor.
hakkınızı helal edin uzun olduysa. Hastane ismi özellikle yazmadım giden varsa korkmasın diye ama devlet hastanesi olduğu aşikardır sanırım.