Bebeğğimin 3. Akşamına dek sürekli emzirdim sütüm gelsin diye. Seseryan oldum. Bu akşam bebek sararrdı diye kayınvalidem mama alalım dedi sonra ben istemedim gelir süt dedim nitekim bu akşam göğsüm dopdolı idi . Aha da geldü dedim. Sonra bebek sarardı uyanmıyor velveleleri ile hastaneye koştuk. Hemşire bebek güzek beskeniyor fakt sen mastit olacaksın dedi . Şok oldum. Daha bu akşam üstü göğsğm doldı dedğm. Tamam eve git duş al emzir kalanı da sağ dedi. Elimden geleni yapıyorum philips avent makinemde var ama bir damla süt sağamadım ki. Çok korkuyorum mastit olmaktan . Bebek de emip emip uyuyor ama çekemiyır mu acaba sütü. Korkudan gözüke uyku girmiyorrrrrr: