detaylı ultrason diye perinatoljye yönlendrdiler beni.Zwynep kamilde perinatoloji randevuyu alıp 2 buçk haftaya yakın bekledim.Gittiğimde detaylı için bu şekilde randevu alınmadığını yanlş yere randevu aldığımı ve bna detaylı bakmiyacaklarını söylediler.Baya üzülmüştm ki haftam da geçmek üzereydi ,Allahtan ki doktor insaflı çıktı gel bi genel kontrol edelim dedi standart kontrolle eve gönderdi bni.Doktor çok iyi konuşkan güleryüzlüydğ ama ne vardı bnm detaylımj çekseydi ? hala detaylı için uğraşıyorum bu arada asla randevu verilmiyor.1 ay olmadı bunu yaşayalı 🙂 bn doğumu orda yapmayı düşünüyorum