Oğlumda deli gibi alışveriş yapıp herşeyden Fas’la fazla almıştım ki çoğu giymeden küçülmüşlerdi şimdi kızımız olucak heves edip yine aldım yeni doğan bi sürü ama 0-3 ay ayaksız tulumlar gayet kullanışlı oluyor yenidoğan 0-3 ay 3 takım alt üst aldım sonra alt Pijama ve çıtlı tulumlar aldım bunlar ay ay değişiyor sonra 4 adet de 0-3 ay tulum aldım gerisi hep 3-6 -6-9 diye değişiyor kilosunun ne olacağını bilemediğim için bu aldıklarım 0-3 aylık yeterli olur her bebek için sizde düşünebilirsiniz daha fazlası giydirilmiyor Bebekler hemen toparlanıyorlar çünkü genelde tercihiniz 3-6 olsun