Bertn Kızlar 40+1 oldum bebek kanala hiç girmemis yarın sezeryan oluyorum istanbuldayim lütfen dua edin çok korkuyorum!!
Fatmadorukefe Bertn Allah’ım düz kurtarsın inşallah canım bende cuma günü olucam herkesin kucağına sağ salim versin 🤲🤲
Senemgltkn Bertn Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Korkma sonunda bebeğine kavuşacaksın onu düşün hep 😊
Fatmaevecen Sabah bende doğuma giriyorum 40+5 olduk suni ile başlatacak doktorum şimdiden Allah yardımcın olsun 🤗