Alpsen Merhabalar bu gün doktorum bebeğimin gelişiminin on gün ileride olduğunu soyledi. Şeker yüklemesi yapmadığım için de olabilir. Sıvı fazlalığından da olabilir dedi… Şekerimi takip etmemi söyledi böyle birşey yaşayan var mı ? 🤭