Chicconun ve yanlış hatırlamıyorsam kraftındı sanırım baston modelleri travel sistem gibi tek puset veya portbebe mi oluyor tam adı bilmiyorum o şekilde kullanılıyor ama fiyat bakımından sanırım o arabalar 2000 lira civarıydı ki şimdi gümrük vergisi geliyor daha da yükselecek gibi gözüküyor. Travel ya da normal bebek arabalarını kesinlikle tavsiye etmem. Kızımda ne farkı var düşüncesiyle aldım ama o kadar pişman oldum ki hem çok ağır hem manevraları problem oldu en son 1 yaşından sonra cabin tipi bebek arabası aldık hem hafif hem yer kaplamıyor hem tek elle kapanıyor tek eksi yanı dışarı dönük size dönük değil onu da zaten belli bir aydan sonra çocuk istemiyor. Ben şimdi yenidoğacak bebek için ekstra olarak arabanın pusetini aldım. Tek puset olarak kullanılmıyor arabayla beraber kullanmak gerekiyor ama benim için hiç problem değil 1 sene boyunca çektiğim eziyetten sonra 🙄