Kumsaln_annesi Kızlar 34 haftalık hamileyim. Uzun süredir çamaşırımda leke oluyordu 1 2 haftadır göğsümde sızı hissediyorum baknca sarı su geliyo. Normalmi bu durum. Erken doğum belirtisi falan değildir değilmi 🤷♀️
Berfin_kycn Kumsaln_annesi geç bile gelmiş😅normal normal korkmma ilk anne sütü öyle olur hatta bi adı vardı unuttm ağız sütü mü ne de deniyor benim 19. haftamdan beri geliyor şuan 31 haftalığz
begumseker Kumsaln_annesi göğüsten sıvı gelmesi normal bir durum.. sadece oynamayın sıkmayın, doğumu tetikleyen şey memeyi uyarmak..
Furkanpervin Kumsaln_annesi ben 35 haftalığım ama hiç gelmedi yada ben fark etmedim ama olsa fark ederdim heralde gelmemesi kötümü
Kumsaln_annesi Berfin_kycn Uzun bi süredir çamaşırmda lekeler oluyordu zaten ama birkaçgundur sarı su gelince korktum erkn doğumu tetikliyo flan die duymuştm
FatmaKucuk Kumsaln_annesi Gelmesi çok normal eğer ki kendiniz sıkıp uğraşırsanız o riskli oluyor. Rahim kaslarını uyarıp açıyor o da erken doğuma sebep oluyor Allah korusun. Yani siz sıkmadıktan sonra kendi gelmesinde bir sıkıntı yok 😊
Nacarserap Furkanpervin kötü olduğunu sanmıyorum çünkü doktorum hormonlar tavan yapıyor çok fazla biriktiğinde fazla sıvıyı dışarıya atmazsa ağrıdan duramazsın batliycak gibi olur dedi… demekki bunyeden bünyeye değişebiliyor canim
Muberraonur Furkanpervin hayır kimisinde gelmezmiş benim ablamın 2. Gebeliği onda hiç gelmemiş benim ilk gebeliğim bana oldu bi 🤭😀 Merak etme gelmeyebiliyor da