Tugcekrem07 Merhaba kızlar 13+1 ikiz bebeğim var. Bugün kontrole gittik doktor ilk cinsiyetlerini göremediğini çok küçük olduğunu söyledi. eşimin ısrarı sonrasında tekrar bakıp erkeğe benziyorlar ama net değil dedi. Benzer durum yaşayan var mı bu haftalarda gerçekten belli olur mu
Gul32 12+0 da kendi doktorum, 12+5te de perinatolog bir kız bir erkek dedi. Ama kesin olmadığını, tahmin olduğunu da eklediler🌸🍒