Nefisee Hamileliğin ilk haftalarında belde başlayan 24.haftadan sonra kalça ya inen ve bacağıma vuran çok şiddetli ağrım var. Hamilelikte kalça ağrısı yaşayan var mı çözüm önerileriniz neler yardımcı olur musunuz
Cokmucokbilmisimne Nefisee ben 36 +2 yim kalça ağrılarım hala devam ediyor magnezyumda kullanıyorum ama tam bir bilgim yok yukarıda kalsın diye yazayım dedim
nursentlk Nefisee 12. Haftamdan beri kullanıyorum arada hala kalçama kramp giriyor ama yoğurt ayran içince de geçiyor. Kemiklerim çok kuvvetli değil demek ki benim
Busratm Nefisee 33 haftayım tek faydayı kalsiyum kullanmakta buldum. Doktorum yazmıştı kalça ağrım oluyor diye. İlkinde zar zor içmiştim. Şimdi kendimi zorlayarak içiyorum ama çok şükür biraz da olsa faydası oldu. Magnezyum düzenli kullanıyordum ama bana fayda etmedi açıkçası.
Damlaulku Benm 19. Haftada oldu magnezyum önerdi doktorum kullanmaya başlayınca direk kesti agrımı Osteocare mavi kutulu çok iyi geldi gerçekten içmeyi unuttugum zaman hemen başlıyo agrımaya
Nefisee Damlaulku magnezyum bende kullanıyorum hafif ağrılarda kesiyodu artık kesmiyor. Yürümekte bile zorlanıyorum
Berfin_kycn Nefisee sürekli dinlen yürüyüş değil çok ayakta kalınca daha beter oluyorben ne zmn çok ayakta kalsam afedersn tuvalete bile gidemiyorm 🤦♀️
mandalina Kramp girmiyorsa kalsiyum önerebilir doktorunuz bana calciday d3verdi eritilen ilaç. Düzenli içemiyorum. Ağrım olunca içmeye çalışıyorum ağrıyı kesiyor
ervvagul Busratm kalsiyum değeriniz eksik çıkmış mıydı peki doktorum bana vermedi değerin iyi diye. Ama kalça ağrılarım giderek artıyor 19.haftadayım
Busratm Nefisee Genelde kalça ağrısına magnezyum iç derler ama magnezyum daha çok kramplarda iyi geliyor ama kalça ağrısında kalsiyum iyi geliyor.
Busratm ervvagul Doktorum kalsiyum değerimi kontrol etmedi. Gebelikte kalsiyum ihtiyacı oldukça artıyor hem de arada kullanıyorum düzenli kullandığım söylenemez.
Defnemervee Nefisee aynı sorun bende de var şuan yatağa sırt üstü uzandım sanki sağ bacağım kalçam dan aşağı felç oldu biraz yorulayım yürümekte bile zorlanıyorum çok canım yanıyor doktoruma sordum ağırşaitıpın için normal bu kasılmalar dedi 🤷♀️ bu arada 30+5
sdtdmrkn Bende resmen penguen gibi yürümeye başladım. Normalde belimde fıtık var o zannettim.ama sizlerde de varmış. Resmen sağ ayağımin üstüne basamiyorum. Magnezyum bende bir işe yaramadı 🤦 çözüm bulamadim
Busratm ervvagul Başka ağrılar olduğu için artık kalça ağrılarımın çok farkında değilim desem 😅 ama en az 1 haftadır içmiyorum.