Oya48 Arkadaşlar benim 10.4 günlük oldu bebeğim geçen haftaya kadar mide bulantım durmadı, bu hafta iyiyim bugün dr gittim bebişimi gördüm inanılmaz hareketliydi doktorum bile güldü, sizce cinsiyeti ne zaman öğreniriz ve ikili tarama yaptınız mi
Tugce-75 Oya48 canım ben suan 12+2 günlük haziranın 3 de ikili testim var doktor 10 haftalıkken erkege benziyo dedi bu gittiğimde kesin belli olacak bakalım hayırlısı 🥰
Selin17 Oya48 bende 12+5 ‘im 🙏🏽 Bugün ikili tarama için gidicez Allah izin verirse 🙏🏽 Doktor cinsiyet tahmininde bulunur mu hiç bilmiyorum fikri olan var mı 😍
Mervegcl Oya48 11+2 yiz biz de ayın 5 inde ikili test için gidicem inşallah cinsiyetini de öğrenirim çok merak ediyorum ☺️🙈
Elfg Oya48 valla dün tam 12 haftaliktu ikili tarama için gittim erkek olabilir ama çok da unitlenneyin dedi aslında iyi bir doktor cihazları da iyi ama bilemiyorum tabi🙂
2793ebru Oya48 kizlar herkese merhaba 😊 ben kasim sonu annesiyim ama cok da fark yok aramizda. Bizde 15+1iz suan. Ikili taramayi yaptirdik bebisin sadece ultrasonda ense kalinligini ve burun kemigine bakti birde kan vermemi istedi. Sonuclar 10gun sonra cikti cok sukur riskimiz yok ama yine de 2 hafta sonra 4lü tarama yapilacak. Dilerim sizinde guzel gecer ve guzel sonuclar alirisiniiz🙏 cinsiyet icin önce şaka yaparak erkek bu kesin dedi sonra 12. Haftanin icindeydik cok erken daha dedi genitel bolgesi yeni yeni filizleniyodur kiz erkek belli olmaz dedi. Umarim siz sansli olir erken ogrenirsiniz bebislerin cinsiyetini🙏🥰
2793ebru Mrvteacher kuzucum insallah gösterir ama doktorlar cok erken cinsiyet soylemeye cekiniyorlar . Tahminkar davraniyorlar. Ama 16. Haftadan sonra %90 net soyluyorlar. Insallah senin doktorun iyidir ve hemencecik ogrenirsin🙏🙏
Mrvteacher 2793ebru inşallah canım Bikaç arkadaşım da o doktora gitmişti 12de 13te öğrenmişlerdi ama hayırlısı bakalım 😊
Filiznur Oya48 bende hamile oldugumu ögrendigimden beri hiç gitmedim adet tarihime göre 9+2 günlük ama tam bilmiyorum 3 hazirana gidicem inşallah cinsiyetini ögrenmek cok istiyorum tabi belli olursa Bi kızım var bu ikinci gebeligim hakkımıza hayırlısı olsun inşallah ☺️haraketlerini hissediyorum ama arada
Smgyy Kızlar 12 haftalığom doktorum haftaya dedi cok erken suan dedi cinsiyet için anlayananız var mı acaba resim atsam