GizemBeidokhti Kızlar uygulamada son 7yazıyor 39+0 olduk ama bizim küçük hanımdan hiç haber yok ne kasılma var ne ağrı sadece fırıl fırıl dönüyor. Sizde durumlar nasıl?
Greyy90 GizemBeidokhti 38+2 bizim minnoşunda yeri rahat ne açılma var ne sancı içerde gümbür gümbür 😅
Ygmroglcn GizemBeidokhti aa canım sen daha doğurmadın mı bir ara post açmıştın kasılmaların vardı ben doğurdun sandım seni😇sağlıkla al inşallah kucağına valla bende 38+3 oldum sancı var nstde çıkıyor ama ne açıklık var nede su nişan zaten çatım darmış 1 hazirana gün aldık hayırlısıyla💕sana ne zaman dedi doktorun
GizemBeidokhti Greyy90 hem de tepede hiç aşağıya indiği yok halbuki kız bebek daha çabuk doğar derler. Sizin bebiş kız mı erkek mi?
Greyy90 GizemBeidokhti değil mii bizimki de kız😂 hayır bide pozisyon almış doktor normal doğum dedi yürü temizlik yap yazık olur sezaryana dönerse dedi ama aynen ayaklarla içerde bi kıpırtı çıkmayacam havası esiyor😅
GizemBeidokhti Greyy90 bende sanki hiç doğmayacakmış gibi hissediyorum doğarsa mucize olacak😅 hiç inancım yok çok nazlı
GizemBeidokhti Marrieddd son günler daha mı zor geçiyor bilmiyorum bekle bekle ☺️Ama hiç gelmeyecekmiş gibi
GizemBeidokhti Ygmroglcn ayy evet gittim doktora sen buna sancı mı diyorsun dedi geri yolladı beni😂 bu hafta sezeryan olacaktım oyle planlanmıştı bebegim pozisyon alınca geri normal doğuma döndük
GizemBeidokhti Ygmroglcn benimde 1 hazirana son randevum var bakalım ne diyecek, kolayca atlatırsın minigini sağsalim kucaklarsın insallah💞
Ygmroglcn GizemBeidokhti ayy 40 haftaya kadar bekletirler canım seni o zaman hadi bakalım sağlıkla gelsin minik🙏🏻
Ygmroglcn GizemBeidokhti amin canım benim sende sağlıkla al inşallah😇aynı hastaneye gidiyorduk sanırım bir bakıyormuşsun minikler aynı günde doğuyormuş 🙏🏻
GizemBeidokhti Ygmroglcn 1haziran annemin doğum günü özellikle çok istiyorum ama hiç belirtim yok evet aynı hastanedeyiz , karar verdiniz mi bebegin adına🥰
Ygmroglcn GizemBeidokhti evet canım benim MASAL koyucaz prensesimizin adını💕inşallah sağ salim alırsın kucağına bir avazda
GizemBeidokhti Ygmroglcn çok tesekkür ederim ismi gibi kaderi de çook güzel olur inşallah😍 Doğumun rahat olsun, senin için dua edecegim sağsalim kokla kavuş prensese🌺💞🌸
Ygmroglcn GizemBeidokhti çok sağol canım benim bende senin için dua edicem💕💕Rabbim sağ salim kucaklarımıza aldırmayı nasip etsin inşallah cümlemize