zlemAcar aslında bi çaresi yok benim kızım da öyleydi kucağına alıp gezdireceksin şefkat göstereceksin ve en önemlisi sabırlı olacaksın stres yapmayacaksın sen stres yaparsan daha çok ağlar. 3. Aydan sonra azalarak bitiyor allah yardımcın olsun geçiyor ama biraz sabır