melikeemektar1 Kızlar 37+3 oldum iyice doğum korkusu sardı devlette yapıcam ama okuduğum hikayeler çok korkuttu beni kimsenin mi devlette doğumu iyi geçmemis anlamadım ben ankarada hangi devlet hastanesini önerirsiniz yardımcı olun lütfen 😣
Fatmayazar melikeemektar1 canım hiç korkma bence hayatında en kotu acı olarak ne yapabilirsin ki ve bu acı da değil bebeğin için çekebileceğin en güzel duygu olarak düşün hiç korkuyu beynine ve kalbine yer edinme inşallah Rabbim bı seste kurtarır seni ve özel ya da devlet farketmiyor artık doktorun iyiyse heryer sana güzel olur yorumlarida okuyup daha çok o strese sokma kendini bebişini düşün 🌼🌼🌺
Damla_K melikeemektar1 burda bana katılan olmayacaktır cok fazla canım ama ben etlikte yaptım dogumumu 2 sene olacak. Valla evet kızdıkları kadınlar da vardı ama mesela kadın erkek doktor istemiyor veya catı muayenesi olmak istemiyor dogurmak istemiyorum diye bagırıyo sezeryana alın beni istemiyorum diyor vs oylr seyler olunca doktor da kotu davranıyor. Yani aslında sancı anında belki o sekilde davranana kadsr bebegine dogumuna odaklansa veya nefesini bagırmak yerine dogru kullansa doktorlarda gayet iyi davranıyor . Sancımdann dogum sonrasına kadar dikislerime kadar sürekli sohbet halindeydim ben. Gayet anlastım. su sordum ne olur ne olmaz diye vermediklerini soylediler guzelce dogumunu yap istedigin kadar vercez söz dediler dogumdan sonra direk dedim ki söz verdiniz suyumu verin bakym vs yani sohbet muhabbet sakalasma olarak gecti benimki. Yatagıma sac lastigim düstü hasta bakıcı aldı dogumhaneye getirdi kıyamadım sana bak falan gibisinden takılarak. Yanş biraz da kisiye baglı oldugunu düsünüyorum.
melikeemektar1 Fatmayazar canım korkum sancıdan değil zaten doktorlaın azarlamasından okuduklarımda hep kızıp azarlıyorlarmış uzanarak sanci cekiyormussunuz gezmeye izin yokmuş falan o korkuttu beni hepimiz sağlıkla kavuşalım Insallah ❤
Fatmayazar melikeemektar1 öyle bir seye o zaman müsade etme bazıları da çok abartıyor benimde gittiğim doktor için internette bir sürü yazı vardı ilkbasta bende korkmuştum ama sonradan doktorumu tanıdıkça ne kadar tatlı bı insan olduğunu anladım bazı insanlar artık o kadar korku dolu şeyler yazıyorlar ki o yüzden hiç takma yani
Kaderdrsun12 Bende çok korkuyorum 3. Gebeliğim olmasına rağmen bende panik atak da var allah yardımcımız olsun
Fatmayazar Fatmayazar benim arkadaşımda devlette doğum yaptı ona da yok suni sancı veriyorlar dediler yok ilgilenmiyorlar dediler tek cikicaksin kimseyi almiycaklar yanına dediler gitti doğum yaptı ve özel hastane gibi ilgilendiler artık eskisi gibi değil ki hiçbir şey 🌼🌼
melikeemektar1 Fatmayazar hayirlisi olsun artik bakalim hastaneyi gidip kendim gezicem ikna olmak icin
Nurcnr12 Kesinlikle öyle sen çok dua et Allah iyi insanlarla karşılaştırsın, kafanda bunları düşünme çünkü her insan bir değil sen iyi ol onlar eminim iyi olacaktır. Bide eminmiyiz bütün özel hastane de böyle insanlar olmadğına bence abartılıyor yani