Kızlar ben 16 martta kürtaj oldum şuan denemeler yapıyoruz ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi gelişmedi ve 8 haftalıkken kürtaj oldum arkadaşlarımından bazıları yediğinle alakalı abur cubur dondurma onları yeme glikoz fruktoz şurubu var palm var bilmem ne var ondan bebek gelişmemiştir dedi sizce doğru mu beslenmeme dikkat ediyorum ama illa arada kaçıyo siz ne düşünüyorsunuz