SeHer1909 Mehtap74 ben korkmuyorum hatta bunun iyi olduğunu düşünüyorum iyileşmesi zordur mutlaka ama yara toplandıkca orası da eski sıkıldığını kazanır diye düşünüyorum sizce? Yaşayan olarak
Mehtap74 SeHer1909 temiz bakım yapınca 1 haftada dikişler düşüyor benim bebeğim 8 gün küvezde kaldı ve hergün hastaneye süt bırakmaya 5 dk da görmeye gittim hiç yatmaya fırsatım olmadı ama şükür çabuk toparlandı
DamlaNur29 cancers olması gerekenden fazla yırtılırsa eğer dikiş atıyolar canım iyimi kötümü bilemem benim dediğim doktordan rica ettıginde estetik dikiş atıyolar hani eskisi gibi olsun diye
kucukoglum SeHer1909 peki ilk dogumda atılmıyor mu estetik dikiş 2 dogum mu olması gerekiyor öyle okudum da burda
SeHer1909 kucukoglum valla benim Dr ben ayarlicam dedi 😀 ama bende genelde son doğumlarda biliyodm muhtemelen cok asırı daraltmadan halledicek 😇 zaten rahim de kendini topluyo
Kerim2013 Eskilerde doktora gitmek diye bisey yoktu genişleme olurmu olur ben ilk oğlumda sezeryan oldum şimdi 7 yaşında 7aylik da hamileyim ben normal doğumu tercih ediyorum hastanede kadın doğum dada çalıştım rahim toparlayıcı iğne yapiyolar