Esradegrmen Kızlar sizce Seba med mi yoksa Dalin mi? Alırsam tüm ürünleri almak istiyorum şampuan sabun pişik kremi vücut yağı. Sizce hangi markanın ürünleri daha iyi yada tavsiye ediceğiniz başka marka var mı
DilekNesil Esradegrmen instagram kullanıyorsaniz muhendisinoglu adlı hesabi takip etmenizi öneririm. Herseyin en dogalini, sagliklisini arastirip bizlere sunuyor . Sebamedde dalinde önerilmiyor
DilekNesil Esradegrmen ben ilk bebegimde uzun sure sebamed kullandim. Dogrulari ögrenince degistirdim hemen 😔
DilekNesil Esradegrmen içeriginden dolayi önerilmiyor. Bahsettigim sayfada aciklamasi var detayli incelemenizi öneririm ❣
Glcnblgl Bübschen diye bi Alman markası var çocuğu olan arkadaşlarım onu önerdiler bana, aklınızda olsun👋🏻
Misssimsek Esradegrmen mustela öneriyorlar biraz pahalı ama ilk zamanlar kullanmak için en ideali sanırım. Sonradan başka markaya gecilebilir
Caglaaa14 Mustela aldım şampuanı pişik önleyici de sudocrem aldım bence bu ikisi yeterli suan da diye düşünüyorum