Arkadaslar 37+6yım kontrole gittiğimde 5gün gerilik var dedi doktorum ama sıkıntı olmucağını söyledi haftaya cumartesiye sezaryan tarihi almıstık zaten ama 3050 kilo suan kilosu.5gün geriden gelmesi sıkıntı olur mu suana kadar hep haftasıyla uyumluydu halbuki 😣 Biraz minyon olcak dedi