Nanemsi Bende suan 12 haftalık mide yanmam cok fazlaydi doktorum renni duo surup kullanabilirsin hicbir sikinti olmaz dedi. Cok rahatlatti zaten naneli gibi ictigin an ferahliyor miden. Doktoruna danis oyle kullan tabi. Sukur benim cok azaldi yanmam.
720berra- Rabia5555 hergün bir kase yoğurda nane karıştırıp yiyorum bende çok işe yaradı bir tane de soda içiyorum bir hafta yaşadım mide yanması 29. Haftaya geldim birdaha olmadı ama çok kötüydü benimde