Ozlemoroc hazırlıklar aslında tamam son bir kaç ufak alacaklarım var korse süt saklama poşeti gibi birde kapı süsü doğumda dağıtmalık hediye isimli çikolata ve kolonya yaptıracağım çok şükür başka eksiğimiz yok bazı şeylerden yedek stoklamayı düşünüyorum o kadar. Son 44 teyiz bakalım hayırlısı 😊🙏🏻