Selam kızlar,ben 17 haftalık hamileyim.bunum öncesinde 2 düşük yaptım kımyasal gebelikti.her gebelik sonrası arastrma yapıldı sebep ne dye.olumsz brsey cıkmadı cok sukur ama her alttan muayne resmen bnm için ölüm gbı gectı.hele smear testı yaptrmam gerekiyordu resmn 2 gunde bır gidip 3. Denememde yaptrdn cok kasıyorum kendımi.ilişkidede zorlanıyorum belli etmemeye calısyorm eşime.gecen hafta cınsıyet ögrenmye gttk doktra bu doktorum erkek normal dogum ıstıyorum ama cık çok korkuyorum dedim neden bu kdr korku vajınısmus mu var dedi eşimde ordaydı eşimde kulaktan dolma bılgılerden dolayı ön yargılı dedı dırek doktora .doktorda he normal korkuysa tmm hallederiz dedı.ama eşime bıle itıraf edemıyorken ben nasıl aşıcam bu durumu Açılma var mı diye alttan muayne edecekler benm tırıbımle mı ugRascaklar o an illaki uzun vermem lazım.bnm gbı olan yada yorumu olan varsa nolur bırsey desın sımdıden Tesekur ederim 🙏