Öncelikle herkese merhaba. Bende burada çok dogum hikayeleri okudum kimisi çok rahatlattı kimisi çok korkuttu bende biraz çok eğimliyim korkmaya orası ayrı gece saat 2:00 da şiddetli bir sancıyla uyandım Bu hiç diğerlerine benzemiyordu ve düzenli bir şekilde gelmeye başladı 3 30 a kadar bekledik eşimle ve hastaneye gittik sancı 10 dk da 1 geliyor açılma 2 cm dedi evde sancını Çek dedi ebe suni sancı vermeyelim hemen dedi bende alma taraftarı değildim bu şekilde eve geldik ve benim sancılarım düzenli bir şekilde artmaya başladı dua okuyorum Meryem suresi inşirah suresi ve Meryem ana otunu suya koydum saat 9 u bekliyorum doktor gelsin öyle gideyim hastaneye diye ama dayanamadım 8 buçuk gittik artık bu arada devlet hastanesinde doğum yaptım ebe ve ilgilenenler çok iyi çok güzel davrandılar ki benim canım gerçekten çok kıymetliydi hepsinden allah razı olsun çok memnun kaldım. Açılmama baktı ebe 6 cm çok güzel dedi çok güzel ilerlemiş dogumun çok güzel geçecek dedi ve beni ntsye bağladı yarım saat kaldım hareketsiz kaldığımda yatarak daha zor oluyordu sancı ve artık dayanacak gücüm kalmadıgını dile getirdim aldılar dogumhaneye ve açılma tamam hersey o kadar çabuk ilerliyordu ki çok mutluydum 4 yada 5 ıkınmada bebeğim geldi şükür ama benim için yeni başlamıştı herşey 1 saat dikişlerim sürdü etim çok hassas ve kesi yapılan yerin dışında yırtılmalarım olmuş uyusturdular ama hissediyorsun her türlü bu benim için doğumdan zor oldu sormadım ama çok fazla dikişim var bu bende böyle oldu dedilerki eti hiç tuzlu yememişsin evet tuzLu yemedim ne hamilelikte nede öncesinde etini sıkılastırıyormuş bilseydim yerdim tabi dikiş tutmuyor ben dayanamıyorum derken 1 saatin sonra çıktım kanamam çok fazla oldu saat 17 00 a kadar hastanedeydik Oturup kalkamıyorum yatamıyorum ama kuzuma bakınca herşeyi unutuyorum agrım var ama o herşeye değer. Dua edin sancı anında ebelerin dediğini yapın Meryem ana otu gerçekten inanmak gerek allah yardım ediyor. Hepinizi bir sancıda kurtarsın olmayan herkese nasip etsin rabbim.