Kuzular selamm bugün 30. Haftamıza girdik oğluşla ama benim 3 gündür Yalancı kasılmalarım başladı. Günde 2-3 kez olur oldu çok erken değil mi bunun için? Karnım böyle bi tarafa toplanıp sertleşiyor bu durum yalancı sancı oluyor değil mi? Ya ilk gebelik ne büyük bi bilinmez anlayamıyorum neyin önemli olup olmadığını. Böyle erken haftada kasılma yaşayan var mı tavsiyelerinizi almak isterim