Kbrgnc Elif1717 38 5 de ilk kızımı almışlardı sezeryan nla bunda 37 3 oldum yarın doktora gidicem 39 a kadar tutarsa tamamım
Minoo01 Elif1717 Gelişimine bağlı. Benimki tamamlamıştı o haftada. 39 bitiminde alacaktı ama bizim bıdık erken geldi. 38+3 te. Ameliyat gününden 4 gün önce geldi 😊
Manyakcadl Elif1717 o zaman alsn 38 de bisi olmaz heralde.. cok cok gecmis olsn hemencecik kucaginiza alin insallah😇