Merhaba hanımlar bugün doktor kontrolüm vardı 36 haftaligiz ama geriligimiz var 34 haftaya uygun gelişimimiz nts yapıldı bugün sanci çıkmadı 8 hazirana randevu verdi ve doğuma hazırlıklı gel dedi 38 hafta oluyoruz diye sanırım ama sezeryan mı normal mi konuşulmadı gittiğim de doğum olur mu oda belli değil böyle bisey yasayan yada duyan var mı acaba