Gmznz-0202 KıZlar 37 haftamiza girdik ve sancılarımız başladı 6 Haziran gibi gözüküyor doğum tabi ağırlarım artmazsa sizde durumlar nasıl doğumdan sonra da kopmasak yazışsak sonuçta yakın tarihler belki birbirimize faydamız olur diye düşünüyorum:)
Greyy90 Gmznz-0202 bizde 38 olduk bugün çatı muayenem vardı açılma yok ama bebeğim pozisyon almış nstde sancı yok bol bol yürü temizlik yap dedi bel ağrılarım arttı ağırlık oluyor altta normal doğum olarak görünüyor umarım değişmez 🤲🏻
Zhd9496 Gmznz-0202 bende de kasiklarim ve belim.ayaklarim agriyo 😖 herkese hayirli dogumlar insallah bu arada haftalarimiz ayni bende37+5 akintiniz ne durumda bu haftada benim nerdeyse hic yokta
Buluttt123 Allah kolaylik versin cnm. Kolay doğum okur inşalalh. Bizde 38 hafta olduk ama şancı nasil ayırt edemiyorum. Çatım agiriyor bide ara ara adet sancisi gibi gel git oluyor. Bu mu sanci 😩