Nurrrr özel bişey yapmıyorum aslında muz yiyorum normal rutinde kahvaltıda peynir kaşar yiyorum mesela kakao nesquik yapıyorum taze sütle haftada bir mercimek bulgur yemeği evde eşim çok tükettiği için bende yiyorum öyle yani aslında çokta özel bişey yapmıyorum şuan muzu yasakladı doktorum çilek ve kivide alerjik meyveler olduğu için bu üçü vücudumda alerji oldu