Betulminik Kızlar, biliyorum çoğunuzda var bu ben 1 aydır çekiyorum ilaç dahi kesmiyor var mı bir hal çaresiii🐰 Soda denedim, Beyaz leblebi, kraker, sarı leblebi hiç biri çare olmuyor. Var mı bunu çözen? Bilgilendirebilirseniz çok sevinirim🎈
gokcecan Betulminik eğer bu yanmalara kızım saçsız doğarsa vay onun haline 😅😅 sabah aç karna lansor içiyorum içmezsem mide ağrıyo akşama doğru, akşam yemeğinden 2saat sonra da rennie duo şurup içiyorum. Bazen şurubu gün içinde de içiyorum. Çılgın gibi ağrım oluyo. Anlatamam :( dr erken başladı yanmaların ağrıların diyo. 18.haftada başladı. Şuan 22yim
Manyakcadl Betulminik cnm bende 26 dayim bgn beni canimdan etti🤦🏻♀️ Gaviscon surup fln 30 dkka fln iyi gelse de sonra kotu oldum… neyse sonra doktor sur icmemi arkadas da armut yememi soyledi, ben ikisini de yaptim su an iyiyim artik hangisi yaradi bilmiyorum sen de bi dene cnm