Ben Maraş’ta oturuyom ama elazığlıyım ailem elazığda doğum için geldim 8 günüm var ama fetih sekine gitmiyorum açıkçası millet çok iyi bahsetmiyor doktorlardan Necati bey var iyi diye biliyorum ama oda hastası çok olduğu için hastalar zaman çok ayırmıyor